SELECTED BY SOPHIA

CATERING


u kunt telefonisch bestellen of via deze website






  • fresh meal prep:
  • verse ingrediënten met een scala aan kruiden, vitamines, mineralen en proteïne:
  • maaltijden bestaande uit:
  • koolhydraat arm, eiwitrijk, stimulatie van HDL-cholesterol ( het goede cholesterol )  biologische ingrediënten, plantaardige onverzadigde vetten:
  • RS-koolhydraten ( welke de darmen niet passeren, maar worden opgenomen in al het goede wat zij jou bieden: een gezonde darmflora )

 




Ouderwets? Of eigenlijk hartstikke hip!

Download gratis!

DE SCHIJF VAN VIJF
PDF – 1.1 MB 46 downloads

Spruitjes zijn goed voor je!

Ze bevatten maar liefst dubbel zoveel vitamine C dan sinaasappels, toppertje onder de kolen dus.

Ze bevatten meer vezels en meer vitamines dan  andere kolen.

Ik ben eerlijk, ik griezelde vroeger van spruitjes!

Maar.....al at ik er maar een paar....met appelmoes, haha.

Smaak ontwikkeld zich door de jaren en nu? Geef mij een diep bord met spruitjes en ik eet ze allemaal op.

Combineer spruitjes eens met kastanje champignons en een uitje, de spruitjes even voorkoken en daarna in de wok samen met de champignons en ui, even gratineren met brandnetelkaas, geen zout, geen verdere toevoegingen, eet smakelijk!